reklama

Boh mi ťa bol dlžný

Ján Marton & Robo Mikla..............................................................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ján Marton & Robo Mikla

Boh mi ťa bol dlžný

Hľadám ťa, ako možnosť nula.
Nekonečno?
Nie jednu zo všetkých možnosti máp,
čo obieham
v roku nespočetne krát.

Hľadám si možnosť "na veky",
či pre mňa neexistuje,
nechcem viac pátrať
kašlem na karmu,
bolesť a večné nezmyselné náreky.

Možno som ju len ešte nestretol.
"Možno" je neisté ako suka,
čo ti sľúbi večnosť
na prvom najebanom rande.
Možno je trápna ako gýč.

Ako nevyrovnanie tvojho plodu.
Možno ju len cítim niekde v závetrí
a ubíjam sa tmou.
Svetlom, tieňom a nezmyselenými vraždami.
Zabijem a odchádzam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boh mi ťa bol dlžný.
Nekonečná.
Večnosť ako láska
a láska iba ako zasraté slovo.
Na zasratých mapách zblúdilých oviec.

Pôjdem za inou.
Za ďalšou cudzou
a tebe to vlastne
ani nikdy nepoviem.

Že som ťa odpustil aj Bohu.

Svit - LIVE
Svit - LIVE 
Poprad - Live
Poprad - Live 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu