reklama

Ohol si nohy a hoď sa do davu

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079 .....................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bude mať z teba radosť,

tá vyprahnutá škrupina sveta. 

Polej lány a nasadni,

myslím že sa zase raz stratíme. 

Je to lotéria lietania,

keď sa ti vyvážam na krídlach

a nikdy neviem,

kedy sa rozhodneš napáliť to do stromu. 

Vstávam z jahodových polí,

do podobného ústavu. 

Som pomôckou pre šamana,

čo lieči neviditeľné rany. 

Hneď na to padám do tvojho lona

a vtlačím ti pod kožu

všetky tie sny. 

Ako sme len mohli?

Ako si mohla onemieť

a nechať ma na pospas noci?

Je lepšie nebyť a nevedieť,

ako sám spávať bosí. 

Ach hory, kamene, vodopády,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

moje posraté slová a ja. 

Slaboch, čo básňam

dáva tóny. 

Vyhrň si sukňu a zatancuj,

nech dav splesnie závisťou. 

Chyť ma za boky tejto básne

a stonaj. 

Ohol si nohy a vyser sa na masy.

Aj tak sa stmieva

a to čo nevidieť

vraj bolí menej. 

Sme len očami Boha

a pantomímou vlastnej mysle. 

Máme ruky stromov

a vlasy divokého vodopádu. 

Nosím v sebe vietor a strach

a vlastné ego na najvyššom štíte. 

Slnko pilo vodu

a dnu sa mi stmievalo. 

Ako sa máš?

Choď do riti s takými otázkami,

povedal som a jedným šmahom pera,

zhasol dotieravú hviezdu. 

Bola to asi Severka. 

Asi. 

p.s. MARTON BAND - VESMÍR
https://www.youtube.com/watch?v=L1Ug6b75sos&feature=youtu.be

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje knihy:
http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Moja FAN PAGE:

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079

LIVE IN Prešov :-)
LIVE IN Prešov :-) 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu