reklama

Nedovolím, aby sa mi do teba pozerali

Na úvod pripínam ukážku z rádia REBECA - zo show Roba Miklu - MIKLOVICA, kde som hral naživo. :-) :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prikry si nahé kosti

a póry a dušu.

Budem na tvojej strane,

v tvojom obehu a v tvojich vlasoch.

Aspoň do budúceho konca.

Tento ma už nezaujíma,

o tomto už iba ľahkovážne

klamem.

Desí ma a zároveň sa ma netýka.

Som až príliš sentimentálny,

aby som si kládol pred ústa

betónovú stenu.

Dotýkam sa pestrofarebných očí,

čo som si vymyslel.

Dotýkam sa ich svojim pohľadom,

ktorému neverí ani moje zrkadlo.

Prisahám na brezy a listy z javora

a aby toho nebolo málo,

prechádzam sa bosí.

Okolo ostrova menom: Svet.

Ponižujem každý svoj krok,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

keď si odpľúvam do vetra

a nepoznám skoro nikoho,

kto by mi ma naozaj poznal.

A aspoň ako tak rozumel.

Nechcem vytrvalé chápanie

všetkých mojich múz,

nepotrebujem pochopenie z druhej ruky.

Preto ťa prosím,

nedovoľ sa im do teba pozerať.

Nechci aby ti na oko pomáhali

a rozumeli ti.

Anjelov nie je veľa

a s tými hore som si už potykal.

Odpustil im a dokonca

aj navaril špagety.

Odlial som im zo svojho piva

a poprosil ich,

aby mi už viac nepriali

nič.

Ani dobré, ani zlé.

Nech sa iba pozerajú skrz teba,

do mojich očí.

Na moje kosti a do mojich pórov.

Dušu nech nechajú naveky tak.

Nech si ju iba predstavia

ako najväčší gýč v tvare

SkryťVypnúť reklamu
reklama

balónu šťastia.

Nech zhasnú oheň

a otočia sa na druhú stranu.

Ty budeš zatiaľ pokojne spať

a ja im nedovolím ani posledný pohľad.

Do mojich suterénov, v ktorých mi svietiš našimi vekmi.

Miklovica
Miklovica 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu