reklama

Kým dýcham

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

I.

Kým sa ti dokážem
pozrieť svojim
tieňom
do svetiel.

Kým tu budem
a ja budem.
Kým budem mať
svoje básne tam dnu.

II.

Ešte aspoň chvíľu
kým ma neprepadnú
nočné šialenstvá a strach
a tma.

Nikto ani len netuší,
čo vo mne zreje.
Čo sa vo mne deje
a ako to šialene páli.

Všetky tie hodiny,
už len predstava
že ich prežijem.
A ja ich prežijem.

Posielam ti všetko
to krásne.
Čo ešte ostalo
v mojej čiernej zemi.

A kým dýcham a chvejem sa
strachom.
Sľubujem,
že budem na tvojom brehu.

Že budem s tebou
do rieky hádzať kamene
a básne a pocity
a všetko posielať po prúde.

Budem sa smiať.
Kým budem dýchať.
Len mi prosím pomôž
prežiť.

Aspoň najbližší život a sny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

p.s.

Moje knihy:

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

p.s.2

Moja fan page

Láskotour
Láskotour 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu