reklama

Iba fúknem do vlastného prachu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

I. 

Raz nájdu prach,

namiesto môjho srdca. 

Žiadne častice zlomených spomienok,

iba prach. 

Raz ma nájdu na tróne

bez koruny a žezla. 

Len tak nahého viac,

ako živého. 

Raz budú pátrať a hľadať,

zmysel mojich slov

a ono len márne pozostatky

skutočných veršov, o skutočnej láske. 

Zvyšky môjho srdca,

zametú pod koberec

a kývnu rukou

nad mojimi básňami. 

Nad mojim životom. 

Mal sa viac snažiť, povedia. 

Ale tí čo to hovoria,

si podľa mňa v živote poriadne nezatrtkali. 

Mohol byť lepším človekom,

mal na to všetky esá v rukáve. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale on nie,

iba fúkol do vlastného prachu. 

II. 

Áno. Postavím sa na špičky,

nie tak ladne ako ty, ale predsa. 

To aby som s tebou

videl ďalej 

a aspoň do budúceho života,

napísal minimálne jednu 

lepšiu báseň. 

Ako je táto. 

p.s.

Moje knihy:

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

p.s.2

Moja fan page

Kino Moskva - Martin
Kino Moskva - Martin  
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu