reklama

Raz si mi venovala verše

Ukážka z mojej novej zbierky básní... (Obálku a kresby do nej vytvorila KATKA PRÍDAVKOVÁ, študentka umenia na: Escola d Art i Superior de Disseny - Palma de Mallorca )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Vykašli sa na povesť a dobré mravy.
 Čoskoro bude svitať,
 nie je možné, aby sme to neprežili.
 
 Hoci nikdy nevieme,
 ktorý deň bude ten náš posledný.
 Zhasni, vyrev si dušu pod mojou perinou
 a ja ťa odveziem na vysnívané polia.
 
 Zavri oblohu,
 mesiac uviaž na reťaz
 a otvor fľašu.
 
 Otvoril som náruč,
 je iba tvojou, presne tak,
 ako ty mojou.
 Až do konca.
 
 Tejto básne.

MOJA NOVÁ ZBIERKA BÁSNÍ

Srať na lásku
Srať na lásku 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu