reklama

Vesmírne odrezky padajúcich hviezd

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A aj keď mi vtáci
drzo nad ránom
šepkajú o gravitácii,
nepoučiteľne vstávam z postele.

Čakám, že vzlietnem
no márne.
Snívam, že raz postavím
vesmírnu stanicu.

Že bude ako nikdy
a predsa rovnako dobre.
Ako vtedy,
keď sme sa stretli v minulých životoch.

Ťaží ma clivota
a slabosť z vlastného odhodlania.
Byť a či to ostatné?
Nepýtam sa, len hádam.

Triafam mimo terč
a ostatok sveta len nechápavo
a kývajúc ušami
opúšťa môj vzdušný priestor.

Ostala si tu iba ty.
Jediná. Milovaná.
Čo pozná všetky moje krátery
aj mliečne dráhy.

Je nedeľa a ja obutý
do vlastného presvedčenia
otváram padák
a dopadám pevnými nohami.

Na Zem z ďalšieho sna, čo nám patrí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

https://www.startovac.cz/projekty/srat-na-lasku/

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu