reklama

Prší

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pýtaš sa ma kde som,
a s akou básňou
si to práve
rozdávam.

Áno.
Priznávam tiene.
Je to táto
a šukáme spolu už asi dvanásť sekúnd.

Myslím však na
podobizeň, čo patrí tebe.
Je to zvrátené? Je to zrada?
Myslím, že ďalší verš je najlepší liek.

Na túto báseň.
Ale teraz ktorý?
Vyber si z morí slov, v ktorých
sú moje hlbočiny čo ti patria.

Je to márne.
Hľadať.
Buď nájdeš, plávaš,
alebo sa stratíš.

Ja som našiel.
Vlastné vedomie a podstatu,
čo mi ako čisté zrkadlenie,
ukázalo tvoju podobizeň.

Teraz si len vybrnkávam
do vlastnej skladby
pár tvojich
tónov.

Bez teba,
by však aj táto pieseň
zhorela v tejto
básni ako kopa suchého sena.

A moje básne sú o ohni.
Ale aj o mojej podstate.
Ale dnes len prší.
Fakt iba fádne a bezbolestne prší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079?fref=ts

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu