reklama

Krok po kroku, deň po dni, život po živote

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Túžim po básni.

Po svedomí čo vykúpi

svedomie

mojich temných skál.

Stal sa zo mňa šialenec

čo pochováva dni

jeden po druhom,

len aby nestálo mlčanie.

Odtínam hlavy

všetkým úžerníckym nociam

a snažím sa pochopiť

toto ročné obdobie.

Čo sa ťahá ani had,

z rozbitej fľaše.

Plazí sa, ani

by ma chcelo uhryznúť.

Aj tak príde leto

a potom tak ďalej.

Ostane mi len matná spomienka.

Na všetko.

Na túto báseň

a aj ostatné dni.

Čo som pochoval len preto,

aby som bol starší.

A viac živý zároveň.

FACEBOOK

MARTINUS

YOUTUBE

Moje básne na živo:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

10. 4. 2014, 17:00, Ružomberok, Mestská knižnica Ružomberok - s HIRAXOM a gitarami.
24. 4. 2014, 17:00, Detva, Dom kultúry A. Sládkoviča - s HIRAXOM a gitarami.

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu