reklama

Mačka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Malý kocúr,
podľa mňa to bol
kocúr,
sa mi obtrel o nohu.

Zacítil som teplo
a on lásku,
čo driemala
vo mne. (Vlastne to bola výmena lásky medzi dvoma druhmi).

Nastúpil som
na autobus a opustil ho.
Potom mi prišlo
nevoľno.

Stratili sme sa.
Navzájom.
A stačilo tak málo,
aby sa kruh uzavrel.

Neviem čo je s ním.
Myslím na neho po nociach,
myslím na neho
celý ten čas, čo som premárnil ako drobné.

Ktovie či on myslí na mňa.
Možno mu
ani len nezídem
na ten mačací um.

Človek.
Možno si povie:
Len ďalší človek,
ktorému si dal lásku a zabudol.

Komu mám ale teraz
vrátiť
nezaplatený dlh?
Áno, mám výčitky.

Komu?
A čo ak to nebol kocúr,
ale mačka,
čo v sebe nosí ďalšie životy?

Áno.
Pôjdem do pekla.

Viem to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu