reklama

Na zdravie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcete bulvár na počkanie?
Túžite po popovej polonahote
z predných strán?
Kokotín nie je nikdy dosť do neba,
to preto naši politici neonanujú ako ja.

Doma v tichu a potme.
Každý sme iní.
Vždy záleží len na veľkosti ihriska,
ako a vlastne koľko bodov
chceme získať.

Svet sa kurví
na počesť seba samého
a ja nahý dvíham
nabrúsenú sekeru
nad hlavu.

Napínam svaly a kričím do tmy,
že to nie oni, ale my.
My zabíjame matičku Zem.
Pomaly, v tichu, s jednoznačnou obozretnosťou
a hlavne istotou v ťahu.

Nevymäkol som,
a predsa ukladám sekeru na Zem.
Nepotrebujem ťať,
aby som dostal
zabijacký smäd. S tým som sa už totiž narodil.

Na zdravie priatelia.

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu