reklama

Áno, aj ty si iný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Aké máte bohatstvo?

Už ste sa to niekedy opýtali zrkadla?

Plávam tmou.

Logicky, lebo je tesne pred polnocou.

Ráno budem plávať v miliónoch

zábleskoch, z ktorých sa do vás odrazím.

Aké máte bohatstvo a tušíte,

že ste možno najbohatšími na tejto Zemi?

Klamem. Najbohatší som ja.

Usmievam sa na vás,

lebo som si zhora doniesol

podstatu bytia.

Nepátram. Po nikom ani ničom.

Len čakám na zrodenie ďalšieho sna.

Viete koľko mám odvahy a síl?

A pritom napísať túto báseň ma nestojí

ani zrnko z detského pieskoviska pri kulturáku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemyslím už na hodinu ticha.

Odbieham od povrchností a ponáram sa.

Do ľudí. To vás len hecujem a dráždim.

Všímajte si ma, budem tu dlho.

Budem tu ešte veľmi dlho.

Nepotrebujem dokazovať svoje bohatstvo.

Ja vám len v tejto básni ponúkam priestor.

Aké máte bohatstvá? Načrite až na ostatné dno,

a pri holení podpazušia

skúste v zrkadle vygenerovať svoj xicht.

Neholíte sa tam?

Nevadí. Vyvetrajte len svoj opar

všetkých másk, čo sa zráža na stropoch a prší do hláv,

a ono sa to zrazu nebude len zdať.

Bude to fakt. Ste milionári, lebo ste iní.

Iní ako ktokoľvek na tejto Zemi.

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu