reklama

Nulté formy instantných náhrad môjho pohybu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Klamal som Vás priestorom. Som tu a vlastne stále pri Vás.

Vyhýbal som sa všetkým možným príkladom o dokonalé bytie ležérneho slova.

Písal som len kapitoly plné života a osudových splynutí.

Písal som len epizódy plné núl a strachu. O Vás.


Myslím, že sme sa stretli, lebo sme sa na to nemali žiaden dôvod.

Nad rieku vzlietol kŕdeľ divých husí a ja som sa usmial. Na Vás.

Na synchrónnom lete tých husí bolo čosi pevné a nemenné,

podobne ako na nás všetkých. Vlastnili sme vlastné črty originálov!


Ja som toho veľa o tých svojich črtách netušil. Formovali sa Vami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Písal som do ticha, upokojoval sa vesmírnym vreskom zo snov,

čo ma trhali na tie najmárnejšie kúsky

a ráno som sa triasol strachom, aby to nezačalo znova.


Ráno som vstal, stále sa triasol tým istým strachom a písal.

O Vás.

Písal som a plával medzi Vami všetkými so vztýčenou hlavou.

Že o mne ani len netušíte.

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu