reklama

Venuša

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Koľko okamihov potrebujeme,

aby sme zahoreli smrteľným hriechom

ľudskosti? A koľko nočných prikázaní

majú dva rúhania

v jednom a tom istom tele?

A čo svetlo, ktoré ma strach vyliezť

z dravej noci,

aby tá istá revolúcia nezabíjala viac

ako je treba? A čo ak je noc iba vymyslená,

aby sme z toľkého svetla oslepli čo najneskôr?

Koľko svetadielov musíš zaliať láskou,

drahá Venuša?

Koľko chceš odo mňa dôkazov,

že nepíšem len preto, aby som Ťa mohol pretiahnuť

v Tvojej vesmírnej posteli?

Mám svoj štýl a hlavne úroveň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Plán, ten som nikdy nemal. Len mi povedz,

čo s tými okamihmi, čo sa menia

na hriechy v ľudskej koži? ˇ

Čo s nimi?

Až sa raz prestanem rúhať,

a stane sa zo mňa Boh,

dám Ťa zbičovať drahá Venuša.

Do krvi a poslednej kvapky Tvojho zúfalstva,

v ktorom tak tupo mlčíš a čítaš mi z duše.

Dám Ťa potom napísať na stenu najlepším básnikom sveta.

Všetko len z lojality k vesmíru.

Tak už mi povedz aspoň niečo!

Nemôžeš byť predsa stále tak ticho.

Chceš aby som sa zbláznil?

Venuša, si vôbec stále tam?

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu