reklama

Posielam ti večnosť

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079 ............................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si nádherným gýčom,
vypusteným ako para
nad najčistejšou dolinou.

Si ako moja tvár,
moja svieca a dar.
Si ako moja báseň.

Ubolená a sladká.
Chcem iba mier
a jablkový koláč.

A med a tvoj verš.
Chcem iba pokoj
nad zamrznutým tichom.

Strácam sa davu
a v lese kričím
tvoje meno.

Je také krásne
a sladké a krvavé.
A moje.

Ulíham nahý do ľadu
a tebe posielam
všetko čo mám.

Posielam ti snehy a nehu
a december a august na počkanie.
Posielam ti večnosť.

Krútim sa do seba
a verím.
V duše mŕtvych.

Na pastvinách je už neskoro,
prišiel som o všetko
čo som ti dal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je čas. Vraciam sa späť.
Domov.
Do svojej matky.

Do Zeme.
Tam kde diaľavy a púšť
sú len večné vody.

Blízke,
ani tvoje steblo
ku ktorému sa modlím:

Láska naša,
ochraňuj všetky večnosti
a nedovoľ viac trpieť.

Mŕtvym.

p.s.

Vesmírne odrezky padajúcich hviezd (2016)

Fotografia: Michal Marton
Fotografia: Michal Marton 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu