reklama

Nenechaj ma umrieť, ešte nie

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079 ............................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pohlaď mi hruď,
budem to cítiť.
Polož dlane
na ľadový kameň.

Vyriekni modlitbu
a buď nahou
piesňou,
čo sa mi spovedá.

Čo ako prach sadá
do mojich nôt.
Čo sa ako vánok,
odtŕha od vetra.

Len buď
a nenechaj ma umrieť.
Mlč a chvej sa.
Tichom.

Kolesá sa točia
a sviece pália.
Áno, som tu aj za teba,
stále žijem a píšem básne.

Kto by to bol o takom čase povedal.

p.s. Moje knihy:

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Krst videoklipu ROBA MIKLU :-)
Krst videoklipu ROBA MIKLU :-) 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu