reklama

Pripíjam na všetky brehy, z ktorých pretekám

https://www.facebook.com/pages/J%C3%A1n-Marton/247328692062079 Pripíjam na všetky brehy, z ktorých pretekám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Usmej sa vlnou môjho mora

a pod hebké póry

zakliesni mocné balvany

stabilného vedomia. 

Choď riekou hĺbavou,

lebo moje mocné paže 

to sú tvoje brehy. 

Všetko, alebo ešte väčší kusisko nehy. 

Leť letom horúcim,

do ďalšieho obdobia. 

Lebo jeseň to sú listy,

čo na prach sa obrátia. 

Presne ako ja. 

Ako táto báseň

a svetlo v tieni. 

Rozloží ti pery. 

Na mäkké lány,

na voňavú hlbočinu. 

Na svet v zlom

aj v tom najhoršom. 

Na tvoje lesy a dni

a svetové strany. 

A vlasy a kosti a nohy. 

Na ne! Pripíjam. 

Nech dnes zhorí celý svet,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kúpim si fľašu

a keď ju vypijem

skryjem do nej svojho ducha. 

Telo nechám na stráni,

nech zhorí pod lúčom. 

Mávaš mi. Vidím ako

odchádzaš. 

Potom sa vráť. Prosím. 

Iba sa mi podobáš. 

Priveľmi. 

To je tá najväčšia sláva. 

Moja hlava plná tvojich snov,

tvoje lono plné

mojej vône. 

A jari. 

Stmieva sa lepším časom

a ja v tvojej vlne. 

Zabalený. 

Na mojej lávke pred zoskokom. 

Do čistého prázdna,

čo sa mi topí v duši. 

Pripínam si ťa na telo

a nerozprestieram krídla. 

Stačia mi tie tvoje,
lebo ja som chôdza tvojej chôdze.
Dopĺňam poslednú fľašu

a pripíjam aj na ne.

p.s2. MARTON BAND - VESMÍR
https://www.youtube.com/watch?v=L1Ug6b75sos&feature=youtu.be

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje knihy:
http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Ja :-)
Ja :-) 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu