reklama

Hodina ticha

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

I.

V medzipristátiach,

na pevninách ťažkotonážnych

nádychov vznikol nový tresk:

Vydýchol vesmír.

Posledný krát.

Čas sa zastavil a svetlo

stratilo v diere

tmy.

II.

Spoznal som ťa

a nechcel viac mlčať.

I keď pravidlá Zeme,

boleli inak ako zákony iných planét.

A tak som sa vrátil.

Do teba.

Zastavil som čas

a doprial si hodinu ticha.

Spoločnú hodinu,

spoločného tikotu.

Nebolo počuť ani muchu

a ja som bol schopný

napísať knihu. Aj dve.

O láske a o svete,

čo sa mi dostal pod kožu a pod dušu.

O tebe, o mne,

a o papierovej loďke, čo som hodil do potoka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, čo sa s ňou stalo,

viem čo sa stalo s tebou. Nič.

A poznám aj našu Zem

a jej zámer tuším rovnako.

Poznám ostatné planéty

a ukladám si hlavu do dlaní.

Nie je ráno ako ráno,

a nie je báseň ako báseň.

Veď akoby aj.

p.s.

Moje knihy:

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

p.s.2

Moja fan page

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu