reklama

Je piatok a rovnako nedeľa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mrznú mrazy

a ja si ťa nechávam

na ostatok

všetkých chutí.

Voniaš mi

po sladkých poliach

topiacich sa jahôd.

Je leto.

Vlastne je zima

a ja som zameškal vlak

a potom ďalší autobus.

Nie je to ako z filmu.

Je to prežitý dovetok

obratých polí.

Aj jahody sú iba

otázkou ovocných sadov.

Mrznú v nich steblá,

aby sa na ostatok

otvorili ani kvety

mladých pavučín.

Pršia nebá,

do tvojho lona

a moje pery

zomknuté ani brána kráľovstva.

Múdry nemlčia naschvál,

iba čakajú

na ďalší život.

Na ďalší autobus.

Už sa len nadýchnuť,

a povedať ti,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že dnes neumriem.

Nezamrznem na žiadnom juhu.

Iba sa vypíšem,

aby vypovedané,

bolo skutočnou katarziou.

Srať na karmu.

Iba ťa cítim.

Pre tento aj ďalší život,

zo svojich pórov.

Je piatok a rovnako nedeľa.

Akoby si mi dýchala z duše.

Fakt.

p.s.

Moje básne na živo, na Hiraxových čítačkách o Šlabikároch a šťastí:

24. 2. 2015 (utorok), 16.00, Bratislava, Cvernovka, Connect Coworking, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava.

Vstupné 5 eur.

24. 2. 2015 (utorok), 19.00, Bratislava, Cvernovka, Connect Coworking, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava.

Vstupné 5 eur.

25. 2. 2015 (streda), 17.30 Prievidza, Dom kultúry, F. Madvu 11, Prievidza. Vstupné: 4 eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

p.s.2

Moje knihy:

http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

p.s.3

Moja fan page

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu