reklama

Asi dnes onemiem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A dúha otrčila kopytá,

sen sa stiahol z predmestia

a žobrák išiel na výpary. 

Podobne ako decembrový sneh. 

Kráčal som z posledných

básní

a písal z posledných krokov. 

Nebolo ťa. 

Dal som si pivo

a potom ďalšie svedomie. 

Prerezal som skutočnosť

a otvoril všetky tiene. 

Bolo tam svetlo. 

Usmial som sa

a pochopil,

že moje básne majú pokračovanie a dej. 

Jeden za druhým. 

Dejom. Ďakujem. 

Len to chvenie a skutočnosť,

že by som ich mal prežiť. 

Tie tiene aj tvoju

spevavú grimasu. 

Čo zase? Pýtam sa

svojho ja. 

Toho prvého. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To druhé spí, niekde na lúke

plnej kvetov a hriechu

z čistoty. 

Asi dnes onemiem. 

Zavesím si na krk gitaru

a spomienku na môj posledný

moment. 

Ulíham bosí

a stále sa chvejem,

poslednými životmi

čo mi dali mat. 

Šach je fajn,

ale oveľa iných vecí

ešte viac. 

Si myslím. 

Si tam a aj tu. 

V predošlej kapitole

kropím tvoje lono vôňou. 

Mojou vôňou. 

Kvitnú tam kvety,

čo majú svoje malé korienky

naplnené láskou. 

Prichádzam o panenstvo. 

O panenstvo 

samého seba. V tejto kapitole. 

Usmievam sa a hladím diaľky,

v ktorých už možno tušíš...

že aj moje slabé miesta

majú predsa len svoje miesto,

niekde tam. 

Niekde v tebe. Niekde vo mne. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, presne tam. 

V nás. V ľudstve, ako nahom. 

p.s. Moja fan page

p.s.2: Moje knihy

Takto som spieval moju pieseň
Takto som spieval moju pieseň  (zdroj: Roman Adamják)
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu