reklama

Topiaci sa aj ega chytá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale keď je sloboda na dotyk,
keď sa uvoľnia opraty
a látky v tele spracujú
pochopené,

vtedy aj egá mlčia.
Vtedy mlčia hlasy
a telá sa v chvejivom kŕči,
postupne vracajú domov.

Duša si zvykne.
Prestane myslieť
a prijíma iba dokonané.
Zvraciam.

Zabudol som plakať
a márne sa ponúkam
pod cenu.
Mám predsa svoje krídla.

Vzdávam sa a posúvam
samovoľným pádom
do reality.
Ďakujem.

Sny vymreli ani mamuty
a v novom živote
je dúha a dokonca aj múr.
Lásku si domyslím.

Prídem a poďakujem.
Neurobíš to isté
a ja viem prečo.
Predsa len plačem.

Nezabudol som.
Na všetko čo umrelo.
Nespomínam si.
Na zrod z minulých životov

a nechávam si na predpis,
objaviť ďalší svet,
ktorému som predsa len
ponúkol samého seba.

Nikdy nie je neskoro,
znova sa utopiť.
A opäť skočiť
zo skaly bez krídel.

Nikdy nie je neskoro iba tak na oko.

Žiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje knihy:
http://www.martinus.sk/knihy/autor/Jan-Marton/

Danko Hevier a ja :-)
Danko Hevier a ja :-) 
Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu