reklama

Umy sa vo mne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Umy sa vo mne

Vydýchni a nadýchni

svoje vodopády.

Povedz skalám,

že aj tak sú len ľadmi.

Že to ja som

najmocnejším mužom sveta.

Že iba vo mne,

je tvoja večnosť večná!

Umy sa vo mne,

oddaj sa vlastnej podstate.

Ponúkni mi tvoje stopy,

na znak mojej nádeje.

Ukáž mi na rieku,

že to z nej je vodopád.

Pohlaď moju lúku,

v ktorej chcem ťa nahú mať.

Napíš mi riadok,

alebo aspoň tiché slovo.

Nemlč v daždi,

roztop sa v tom mojom.

Tiché brehy voda nemyje,

to len mýtom rastú brady.

Vo večnosti len ďalšia je,

jar čo sa v lete značí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechaj odkryť tvoje polia,

viem že som sa narodil.

Niekto vtedy blízko teba,

malý kameň zahodil.

Bol to život milovaná,

a nie šuter na poli.

Zodvihla ma tvoja ruka,

vietor s láskou pohladil.

Príroda sa kotúľala,

v kvapkách noci priezračnej.

Samota ma opantala,

v slzách vlny ľadovej.

V okovách a posteliach,

v diaľkach čo sa ženú.

Delím dlane na život,

mne a tebe jednu.

Dve do ruky a jeden bozk,

na kameň ti prisahám.

Veľa nie je nikdy dosť,

aj sova nocou mlčala.

V mále hľadám kúsok nehy,

viery a či priznania.

Čim sú moje verše hlbšie,

tým je aj viac hľadania.

Našiel báseň a žil navždy,

v korunách toho tvojho stromu.

Bozkával ti šiju dlane,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ďalšie veky, žil len pre ňu.

Umyl sa v tebe donaha,

keď zmyl aj čisté póry.

Ostala len podstata,

duša tvojej schránky.

Nehaň láska mocný vietor,

ani dážď v jaskyniach.

Pozri na môj život holý,

čo vpísané v dlaniach mám.

Si tam ty a ešte raz ty,

opakujem do veršu.

Pôjdem proti vojsku sveta,

proti múru mocnému.

Proti vetru v mraze,

zohrejem sa v tebe zas.

Keď si k tebe s láskou kľaknem,

zašumí len "áno" v nás.

p.s. Moja fanpage:

MOJA FAN PAGE

p.s.2: Môj Martinus:

MARTINUS.SK

MOJE Básne na živo: (Tu budem hosťom na Hiraxových čítačkách)


29. 10. 2014 (streda), 18:18, Bratislava, Véčko, Národné osvetové centrum, Námestie SNP 12, Bratislava. Vstupné: jeden úsmev

18. 11. 2014 (utorok), 17.39, Košice, Tabačka. Vstupné: 2 koruny európske

19. 11. 2014 (streda), Rožňava, "A-klub, OKC Rožňava", Šafárikova 20, Rožňava. Vstupné: 2 koruny európske

20. 11. 2014 (štvrtok), Poprad , Divotvorná scéna, Štefánikova 99/72. Vstupné: 3 koruny európske

27. 11. 2014 (štvrtok), Martin, VEĽKÝ MARTINSKÝ KRST

22. 1. 2015 (štvrtok), 17.07, Veľký Krtíš, 2 eur, Kultúrny dom

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu