reklama

Do slepej ulice

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pod kameňmi spotených túžob

drieme len ďalšie ticho.

Blúdim v hlasných osnovách,

kde čítam tvoje DNA.


Neviem si poradiť so samotou,

čo nemá žiadne meno.

Ani tvoje,

a aj moje len drieme v tej vlastnej.


Umieram do ticha

a nesnažím sa o žiadnu báseň,

ktorá by hladom

prekonala ten tvoj.


Túžim po zmätenej nesprávnosti

našich rovníc čo do seba zapadajú.

Blúdim do maximálnej nenásytnosti,

čo mi je vlastnou.


Moje prázdno len znásobuje to tvoje

a ja sa dotýkam beznádejnej predstavy.

Chýbaš mojej samote, a nikto ani len netuší,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ako ja tuším dno.


Ako cítim bezbranný výsledok ťažkého dusna.

Nebudím sa, lebo nedokážem zavrieť oči.

Nežijem, lebo neviem ako sa to robí,

a v ťažobe absolútna len vítam nové ráno.


Neviem a ani nechcem žiadnu

slávnostnú reč s prípitkom o šťastí.

Bez tvojho ticha budiť slnko,

je len prepnúť na ďalší kanál.


Prepnúť sa do neviditeľného svetla.

Niekam do riti totálneho zlyhania.

Niekam do slepej ulice,

prázdnej záhuby...


Ach Bože, myslím, že si slepý.


Od narodenia.

Ján Marton

Ján Marton

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je čas obety. Polčas rozkladu. Každý ponúkne čo najviac". - Andrijan Turan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu